Soit, toen ons Belgisch bezoek vertrok, hebben ze een gastenboek aan Casa Botania geschonken. Keitof, zou Seppe zeggen.

Nu mei begonnen is, daalt het aantal toeristen in Costa Rica sterk. Regenseizoen = laagseizoen... We gaan dan ook meer werk maken om ons restaurant te promoten en op die manier lokale mensen aan te trekken. Zo hebben we gisteren een groep van 10 personen voor lunch gehad (zonder mayonaise weliswaar).
Nu mei begonnen is, daalt het aantal toeristen in Costa Rica sterk. Regenseizoen = laagseizoen... We gaan dan ook meer werk maken om ons restaurant te promoten en op die manier lokale mensen aan te trekken. Zo hebben we gisteren een groep van 10 personen voor lunch gehad (zonder mayonaise weliswaar).
Nog een grote stap voor Casa Botania: onze website is klaar (buiten enkele foto´s)! Check it out: http://www.casabotania.com/
Praatjes vind je verder nog op Tripadvisor, waar een paar gasten hun feedback gegeven hebben over hun verblijf hier. Dat viel gelukkig goed mee en zo zijn we tevens het eerste hotel in deze regio te vinden op deze drukbezochte pagina: http://www.tripadvisor.com/
Maatjes weet iedereen ondertussen wel te vinden: op Facebook! Als je Facemaatje wil worden, zoek ons dan onder de naam Casa Botania Lodge. Het heeft lang geduurd voor we onze weg naar dit sociale netwerk vonden (we hebben de deur bewust lang dichtgehouden), maar moeten nu toch ook toegeven dat het zo zijn voordelen heeft... Ne mens kan nogal van gedacht veranderen.
Om ne mens zijn gedachten eens stil te leggen, is dit nog een mooie afsluiter, ver van die doldraaiende cyberwereld waar we uiteindelijk nog het liefst van al vertoeven: onderstaande foto is getrokken op ons terras bij de koffie, de ochtennevel die langzaam wegtrekt onder de eerste zonnestralen en zo het primaire bos tevoorschijn tovert... Dát is pura vida. Of zo een lekkere barbecue bij mijn ouders thuis in den hof met tropische doch Belgische temperaturen van over de 30°C... Dat klinkt natuurlijk ook wel goed in de oren!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten